Service

Αγαπητέ πελάτη όσον αφορά την αντικατάσταση ή την επισκευή του προϊόντος σας ακολουθούν οι παρακάτω οδηγίες:  

  1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη στο κατάστημά μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του ή παραλαβής του (είτε μέσω του καταστήματος είτε μέσω της εταιρείας courier) με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του.  
  2. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή (εξ' αρχής μηχανική βλάβη) και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως πτώση, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς σύνδεσης ή λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή. Αφού το παραλάβουμε θα αποσταλεί στο service της εκάστοτε εταιρείας (μόνο αν η εταιρία έχει service εκτός Ελλάδος) για έλεγχο και αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία αντικατάστασης και όχι απλά να χρειάζεται κάποια αναβάθμιση ή ρύθμιση.  
  3. Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε με το προϊόν σας μπορείτε να μας καλείτε στο 23940 22383 καθημερινές από 9:00 μέχρι 20:00. 

Εναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο [email protected] περιγράφοντας το πρόβλημά σας και αφήνοντας το τηλέφωνο σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας   

  1. Έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε σε τι στάδιο βρίσκεται η επισκευή της συσκευής σας μέσω της φόρμας αναζήτησης κατάστασης επισκευής. Επιπλέον του αριθμού αίτησης επισκευής και του καταστήματος στο οποίο δώσατε την συσκευή σας για επισκευή, θα χρειαστεί να καταχωρίσετε και το επώνυμο σας.

Η εκτιμώμενη αποκατάσταση της βλάβης από το αντίστοιχο σέρβις ενδέχεται να καθυστερήσει 4 έως 30 ημερολογιακές ημέρες!