Όροι χρήσης

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ Diogenistore διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τoυς όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών από το ηλεκτρονικό της κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα.

 

Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα

 

H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα της εταιρίας όσο και των παρεχομένων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγών. Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα.

 

Διαδικασία Αγορών ( Παραγγελίες – Παραδόσεις – Αποστολές – Επιστροφές )

 

ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9.00-20.00 ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ 9.00-15.00

 

Η αγορά από την ιστοσελίδα μας υπάγεται σε συγκεκριμένους κανόνες όσο αφορά την αγορά, αποστολή και επιστροφή των προϊόντων, καθώς και την ακύρωση της παραγγελίας. Πριν συνεχίσετε με τις αγορές, σας παρακαλούμε να διαβάσετε τους παρακάτω κανόνες:

 

Αγορά Προϊόντων:

 

Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει για την αγορά του περιεχομένου του καλαθιού, είτε με αντικαταβολή (μόνο για τη περιοχή της Θεσσαλονίκης), με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας ή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Στη περίπτωση της κάρτας, ο πελάτης κατευθύνετε σε ασφαλή ιστοσελίδα, στην οποία δίνει τα στοιχεία της κάρτα του. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτα γίνεται το βράδυ της ίδια ημέρας. Το κατάστημα μας θα εκδώσει απόδειξη για την αγορά της παραγγελίας, αλλά αν το επιθυμεί ο πελάτης μπορεί να εκδοθεί και τιμολόγιο.

 

Ολοκλήρωση παραγγελίας:

 

Με την υποβολή της παραγγελίας σας, ενημερώνεστε για την σωστή ολοκλήρωσή της και σας αποστέλλεται και σχετικό EMAIL επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.

 

Ημερομηνίες και Διαδικασία Παράδοσης:

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή. Τα εμπορεύματα αποστέλλονται με τα ιδιόκτητα φορτηγά μας εντός Θεσσαλονίκης και τα έξοδα αποστολής για τη Θεσσαλονίκη είναι ΔΩΡΕΑΝ. (εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις που αναφέρονται ρητά στη περιγραφή τους)

Στις περιπτώσεις προϊόντων μεγάλου όγκου (όπως πλυντήρια,, κουζίνες κλπ) τα είδη αυτά μεταφέρονται έως την είσοδο του σπιτιού που θα υποδείξει ο πελάτης όταν υπάρχει ασανσέρ.

Εάν δεν υπάρχει ασανσέρ και ο πελάτης επιθυμεί τη μεταφορά του προϊόντος σε όροφο πάνω από το ισόγειο τότε ο πελάτης βαρύνεται με το κόστος της μεταφοράς. Διευκρινίζεται ότι για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στη συσκευή κατά τη μεταφορά της από το ισόγειο μέχρι τον όροφο που επιθυμεί ο πελάτης, το Diogenistoreδεν φέρει καμία ευθύνη καθώς ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή από τη στιγμή που το προϊόν παραδίδεται στο ισόγειο της διεύθυνσης που έχει υποδείξει ο πελάτης. Για τα μεγάλα ψυγεία ή ντουλάπες ψυγεία, εφ’ όσον δεν χωρούν να παραδοθούν από το ασανσέρ προβαίνουμε σε συνεννόηση με τον αγοραστή για να πληρωθεί γερανός από τον ίδιο.

Η κυριότητα στο προϊόν μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση.

Για παραδόσεις εκτός Θεσσαλονίκης, τα εμπορεύματα αποστέλλονται με πρακτορεία μεταφορών της επιλογής του καταστήματός μας, εκτός και αν ο αγοραστής επιθυμεί κάποιο της αρεσκείας του, το οποίο και πρέπει να διευκρινίσει κατά την παραγγελία. Το κόστος μεταφοράς εκτός Θεσσαλονίκης, εξαρτάται από τον όγκο, το βάρος του προϊόντος και την απόσταση μεταφοράς και τα ελάχιστα μεταφορικά είναι 4(πέντε) ευρώ. Ο πελάτης θα ενημερώνεται για το κόστος μεταφορικών από το Diogenistore μέσω του ηλεκτρονικου καταστήματος για τις περιοχές (κεντρικές πόλεις) μόλις πραγματοποιήσειτην παραγγελία. Αν η διεύθυνση παράδοσης είναι εκτός πόλεως, τότε ένας αντιπρόσωπός μας, θα σας καλέσει  για να σας ενημερώσει για τα μεταφορικά έξοδα μέχρι τον τελικό προορισμό που έχετε δηλώσει.

Το κατάστημα έχει την υποχρέωση να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με τον πελάτη και να κανονίσει την ώρα παράδοσης. Εάν ο πελάτης δεν καταφέρει να είναι στη θέση του, και δεν έχει ενημερώσει το κατάστημα, χρεώνεται επιπλέον 20€ για την επόμενη προσπάθεια παράδοσης. Τέλος, το κατάστημα υποχρεούται να ενημερώσει τον πελάτη εάν η παραγγελία μπορεί να παραδοθεί στην ημερομηνία που έχει ζητηθεί.

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μόνο στις εργάσιμες ημέρες.

Αποστολή εντός Θεσσαλονίκης

 

Τα εμπορεύματα αποστέλλονται με τα ιδιόκτητα φορτηγά μας εντός πολεως της Θεσσαλονίκης και τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω τών 250€(εξαιρούνται ελάχιστα προϊόντα λόγω της ιδιαίτερης φύσης τους όπως προϊόντα τεχνολογίας, τηλεοράσεις κ.λ.π)) Στις περιπτώσεις προϊόντων μεγάλου όγκου για παραδόσεις εντος της πόλεως της Θεσ/νικης (όπως πλυντήρια, κουζίνες κλπ) τα είδη αυτά μεταφέρονται έως την είσοδο του σπιτιού ,ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ .

 

(Εξαιρούνται οι περιπτώσεις όπου χρειάζεται και δευτερη μεταφορική για την παράδοση του προϊόντος, εκεί που το δίκτυο μας δεν εξυπηρετεί άμεσα την συγκεκριμένη περιοχή). Στα δωρεάν μεταφορικά δεν περιλαμβάνεται εγκατάστασησυσκευών,μεταφορά διπλών ψυγείων (ψυγεία-ντουλάπες), χρήση ανυψωτικού μηχανήματος ή μεταφορά σε όροφο.

 


Παραλαβή προϊόντων:

 Καθυστέρηση παραγγελίας

 

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλλουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Επιστροφές Προϊόντων:

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, με το σύνολο των εξαρτημάτων τους, των εντύπων που τα συνοδεύουν και της συσκευασίας τους σε άριστη κατάσταση, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Για την αποφυγή της ταλαιπωρίας των πελατών, είναι καλό να ελέγχεται προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας η κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν την εταιρεία σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων την ώρα της παράδοσης.

Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Diogenistoreγια την αποστολή των προϊόντων σε αυτόν καθώς και το κόστος της επιστροφής τους.

Οι πελάτες της Diogenistore θα πρέπει να κοινοποιούν εγγράφως  την επιθυμία τους για επιστροφή των προϊόντων που αγόρασαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα αναφέροντας ημερομηνία, αριθμό παραστατικού αγοράς και την επιθυμία της επιστροφής εντός της ημέρας και θα λάβουν έγγραφη έγκριση επιστροφής από την Diogenistore (τηλ 2394022383)

Οι πελάτες της Diogenistore έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγόρασαν και να ζητήσουν την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Diogenistoreπαραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγέλθηκαν, σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του και υπό την προϋπόθεση ότι δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του προϊόντος.

Οι πελάτες της Diogenistoreέχουν το δικαίωμα της επιστροφής των προϊόντων που αγόρασαν με χρέωση της Εταιρείας σε όσες περιπτώσεις η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία τότε η Diogenistore δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και την πλήρη συσκευασία του.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που ο πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του και αφετέρου με τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που η Diogenistore θα παραλάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Diogenistore, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται, στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της εταιρείας και, στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη από το κατάστημα της.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Diogenistore έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της έναντι του πελάτη.

Όλα τα διατιθέμενα από την Diogenistore προϊόντα φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται σχεδόν πάντοτε από γραπτές οδηγίες χρήσης. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια 2-5 χρονιά(αναφέρεται στη περιγραφή της κάθε μίας) από την ημερομηνία της αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφόσον υπάρχει η απόδειξη αγοράς συσκευής, δεν έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής και δεν εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.

 

Ακύρωση της παραγγελίας:

 

Δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

 

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» στον browser σας και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση.

 

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2394022383 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας.

 

Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.

 

Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε μαζί μας και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.